loading...
بزرگترین مرجع دانستنیهای ایران
حمید جدیدی بازدید : 205 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

وقتی مردی یک زن را مورد توجه قرار میدهد، قوه تخیلش بکار می افتد. در اغلب موارد اینکه او چه چیزی پوشیده است اهمیت ندارد. برای مردان، قوه تخیل باعث ایجاد پیش بینی ها و امید به آشنایی میگردد!

 

از طرف دیگر هنگامی که یک زن مردی را مورد توجه قرار می دهد، بندرت در وحله اول تفکرات جنسی در مورد او به ذهنش خطور میکند. بیشتر احتمال دارد که وی او را مورد توجه قرار دهد به این دلیل که شبیه مردی است که میتواند از خود به لحاظ جسمانی، احساسی و مالی مراقبت نماید و بنظر میرسد که میتواند بر اغلب چالشها  و سختی های زندگی فائق آید.

 

متاسفانه برخی از مردان بسیاری از ارزشهای والای  انسانی را نادیده گرفته و وقتی زنی را مورد توجه قرار می دهند، دو فکر نکوهیده و ناپسند زیر به سرعت از ذهنشان خطور مینماید:

 

1- او بدون لباس چگونه بنظر خواهد رسید؟

 

2- روابط جنسی او چگونه خواهد بود؟

 

هنگامی که زنان مردی را مورد توجه قرار می دهند، معمولا سه فکر از ذهنشان عبور میکند:

 

1- آیا شاغل است؟

 

2- آیا شغل خوبی دارد؟

 

3- آیا او میتواند شغل خوبی را تا مدتی کافی حفظ کند تا هر دو بتوانیم از منفعت آن بهرمند شویم؟

 

شاید این دلیل آن باشد که چرا مردان احساس میکنند پذیرفته شدن آنها توسط یک زن منوط به گذراندن یک تست مشکل در مورد وضعیت جسمانی و مالیشان است.

 

 

مردها نگاهی سر سری دارند، زن ها موشکافانه میبینند

 

برخلاف باور عمومی، زنها بیشتر از مردان به مسائل دیداری اهمیت می دهند. آنها تمایل دارند آنچه را که دوست دارند ببینند. این دیدن لزوما همراه با خیره شدن و زل زدن نیست و لزومی ندارد که آن چیز کاملا واضح و آشکار باشد. یک نگاه گذرا کافیست که تمام جزئیات در ذهن آنها ثبت گردد. مردان تحسین می کنند زنان تفتیش؛ یک زن ممکن است قبل از اینکه چشم در چشم یک مرد دوخته باشد و یا اینکه توجهش را به خود جلب نموده باشد، بخواهد تصمیم به علاقمند شدن به آن مرد بگیرد.

 

مردان پستی بلندی ها و برجستگی ها را مورد توجه قرار می دهند، زنان ساختار و بنیان را. آنها به چشمها، دستها، دندانها، لبخند و کلاس مردان نیز توجه می کنند. زنهایی که بیشتر به خصوصیات وجودی مردان اهمیت می دهند، به مردان صادق، اهل گردش روی، قابل اعتماد و با استیل، زیرک، خوش مشرب و باکلاس توجه میکنند. چنین مردانی به عنوان افرادی دوست داشتنی، مهربان و علاقمند به دیگران درنظر گرفته می شوند. آنها محدوده وسیعی از تماسها و برخوردهای شخصی را ایجاد و نگهداری میکنند.

 

زن ها از چشمهایشان برای برقراری ارتباط با مرد مورد علاقه خود استفاده میکنند. از طرف دیگر مردها، از تماسهای چشمی و دیداری در مورد زن مورد علاقه خود اجتناب مینمایند.

 

با اینکه زنها می گویند که دوست ندارند یک مرد به بدن آنها خیره شود، وقتی مردی که ممکن است به او علاقمند باشند عمیقا در چشمهایشان نگاه میکند، بدون اینکه ابراز کنند، احساس شعف و شادمانی بسیار می نمایند. مردی که میداند برای انتقال علاقه خود به همسر آینده اش چگونه باید از چشمهایش استفاده کند موفقتر از مردی خواهد بود که از نگاه کردن مستقیم به چشمهای زن مورد علاقه اش خودداری می کند. تبادل تماسهای چشمی مرحله آغازین ابراز علاقه محسوب میگردد.

 

چگونه میتوانید او را علاقمند نگهدارید؟

راز چشم ها

 

موثرترین روش نگاه کردن به همسر آینده تان چیست؟ از او می خواهید برق دلربایی را در چشمهای شما ببیند؟ مستقیما در چشمهایش نگاه کرده، گویی که می خواهید او را هیپنوتیزم  کنید، لبخند بزنید و با خود بیندیشید: " آنچه را که میبینم دوست دارم. " توجه داشته باشید که نگاه شما باید عاری از شهوات نفسانی باشد چراکه زنها خیلی راحت میتوانند به این موضوع پی ببرند و پیامدش کاملا مشخص است.

 

بکار بردن موثر و صحیح چشمها در مورد یک زن دو هدف را دنبال میکند. اول اینکه شما علاقه خود نسبت به او را ابراز می دارید. دوم اینکه میتوانید آنچکه او از طریق تماسهای چشمی سعی در بیانش دارد را تشخیص داده و حدس بزنید. روی برگرداندن از یک زن بعد از اینکه با او تماس چشمی برقرار نمودید، بیانگر ضعف و سستی می باشد. وقتی برای اولین بار با زن مورد علاقه خود تماس چشمی برقرار کردید، اجازه دهید که او این تماس را قطع کند. ممکن است احساس ناراحتی کنید، اما امتحان کنید؛ این روش جواب میدهد!

 

اغلب زنها می توانند بگویند که آیا یک مرد چشم های خائن، چشم های دروغگو، چشم های متقلب، چشم های متاهل، چشمهای منحرف و چشمهای صادق دارد یا خیر.

 

چنانچه مردی از چشمهایش به صورتی نادرست استفاده کند، ممکن است شانس موفقیت در برگزیدن همسر مورد علاقه اش را از دست بدهد. زنها قوه درک بالایی دارند. آنها می توانند از نگاه یک مرد احساس کنند که آیا او صادق و قابل اعتماد است یا خیر.

 

اگر مردی از برقرای تماس چشمی با زن مورد علاقه اش خودداری کند، پیغامی میفرستد مبنی بر نداشتن تجربه کافی درمورد زنها،خجالتی بودن و عدم اعتماد بنفس و اگر خیلی شدید به وی خیره شود، باعث ناراحتی او خواهد شد. مردانی که تجربه زیادی در مورد زن ها ندارند بصورت شهوانی و نادرست به آنها نگاه میکنند. مردانی که نگاهی مطمئن حاوی پیغام " میتوانم ترا داشته باشم!" ، به همسر آینده اشان دارند، او را مجذوب خودشان میکنند.

 

بغیر از اینکه زن ها دستان یک مرد را برای اینکه ببیند آیا حلقه ازدواج دارد یا خیر، نگاه میکنند، یک دلیل دیگر را نیز دنبال میکنند. اگر انگشت انگشتر یک مرد از انگشت سبابه او بلندتر باشد، مفهومش این است که سطح تستوسترون ( تستوسترون هورمونی در بدن است که برای تحرکات جنسی، تنظیم مقدار چربی، نگهداری عضلات، تعدیل قند و فشار خون و جلوگیری از افسردگی مورد نیاز است ) بالایی دارد. اگر انگشت انگشتر کوتاه تر از انگشت سبابه باشد، مقدار تستوسترون کمتر از میزان متوسط آن است.

 

مردها به سادگی و به اندازه زنها لبخند نمی زنند. اگر یک زن خوشحال باشد و یا احساسات مسرت بخشی را تجربه کند، لبخند میزند. در میهمانی های فامیلی خود اگر دقت کنید کمتر مردی را میبینید که لبخند بر چهره اش باشد. اغلب آنها طوری بنظر میرسند که گویی از حضورشان در میهمانی خوشنود نیستند.

 

افرادیکه دارای چهره ای معمولی هستند و لبخند میزنند اغلب جذاب تر از مردان خوش قیافه و زنان زیبایی هستند که لبخند نمیزنند.

 

لبخند یک مرد نشان دهنده دلربایی، خوش بینی، مهربانی و با احساسی او است و بیانگر آن است که آنچه را که می بیند دوست دارد و از همه مهمتر شخصی است که می توان با او ارتباط برقرار نمود. هنگامیکه ما لبخند میزنیم عضلات صورتمان سیستم عصبی را برای تولید هورمون خاصی بنام "مورفین مغزی" تحریک مینماید. این هورمون در ما احساسی دلپذیر و آرامش بخش ایجاد میکند. ترشح آن یک اثر بی حسی نیز به دنبال خواهد داشت.

 

اکنون وقت آن رسیده که بیشتر از یک مرد معمولی باشید.

 

 از نقطه نظر زنها اغلب مردان افرادی معمولی می باشناما برخی از مردان از لحاظه درجه و رتبه ارجحیت دارند. زنان کلاس یک مرد را چگونه تعریف میکنند؟ کلاس مانندیک رنگین کمان است. زنها نمی دانند که کلاس را چطورباید تعریف کنند، اما وقتی آنرا می بینند متوجه اش  میگردند. یک تجلی خاص بهمراه هر مرد با کلاس وجود  دارد. او طوری رفتار می نماید که توجه هر زنی را به خود معطوف میکند.

 

یک مرد باکلاس هر چیزی را با استیل انجام می دهد. در   عین حال متظاهر و خودنما نمی باشد. او مجبور نیست    به خودش علاقه دارد، به دیگران نیز علاقمند است. او میتواند متواضع و فروتن باشد.از همه مهمتر او با همه زنها با احترام و عزت رفتار میکند.

 

یک مرد بعد از ملاقات با همسر آینده خود در یک میهمانی چهار چیز را بخاطر خواهد سپرد:

 

1- آیا با او رقصید؟

 

2- آیا او را بوسید؟

 

3- آیا به او شماره تلفن داد؟

 

4- آیا شبی که او را ملاقات کرد با او صحبتهای عاشقانه رد و بدل نمود؟

 

یک زن نیز بعد از این که همسر آینده اش را ملاقات نمود همین مسائل را به یاد خواهد سپرد. اگر چه زنها موارد زیر را نیز در مورد شوهرشان به یاد خواهند داشت:

 

1- چگونگی برقراری ارتباط اولیه توسط او

 

2- لباس او

 

3- ادوکولون او

 

4- نوشیدنی و غذایی که برای خوردن انتخاب کرد

 

5- آیا مرد با ادب و با تربیتی بود؟

 

6- آیا با مردها و زنهای دیگر برخوردی داشت؟ و اگر داشت چگونه

 

7- آیا او را خنداند؟

 

 

قیافه زیبا همه چیز نیست

 

این باور که زنها فقط به مردهای خوش تیپ و خوش اندام توجه میکنند افسانه ای بیش نیست. مردانی که خود را برای تحت تاثیر گذاشتن دیگران آماده میکنند، مهربان و اهل گردش هستند و خوش مشربی خویش را به نمایش می گذارند، کسانی هستند که برای زنان دیگر جنبه رقابتی پیدا می کنند. وقتی در مورد آن فکر کنید، به بسیاری از مسائل پی خواهید برد.

 

از آنجایی که لباسها معمولا 95 درصد از بدن یک مرد را میپوشانند، منطقی است که از زنها انتظار داشته باشید که به آنچه که  بر تن دارید توجه کنند. همچنین مردانی که با مردان و زنان دیگر معاشرت می کنند، نا امید و افسرده به نظر نمی رسند. زن ها احساسات خود را دنبال کرده و به آنها پاسخ میدهند. خنده برانگیزنده احساس مسرت است، و زنها عاشق خندیدن می باشند. این نکته را هنگامیکه به دنبال همسری برای خود میگردید به ذهن بسپارید.                                                       

روانشناسی - ازدواج و خانواده - آنچکه زنان هنگام ملاقات با مردان به آن توجه ميکنند

 

برچسب ها آنچکه زنان هنگام ملاقات با مردان به آن توجه ميکنند , روش هایی برای زندگی بهتر , روش های ابراز صمیمیت , دوران نامزدی , روش های خاتمه دادن به اختلافات , اشتباه بزرگ مردان در اولین ملاقات , مراحل تکامل عشق , هدیه ای برای آقایان , راه های موفق شدن در مشاجرات , روش واداشتن خانم ها برای کاهش وزن , انتظار خانم ها در اولین ملاقات , نقاط مورد توجه بدن مردان برای خانم ها , تصور غلط آقایون از خانم ها , نکات رمانتیک زندگی , روش های رسیدن به ارگاسم , راه های ابراز عشق , آقایون به دنبال چه خانم هایی هستند , بايدها و نبايدها در اولين قرار ملاقات , تاثير دوره ماهانه خانم ها بر ميل جنسي , تشخيص تفاوت ميان عشق و شهوت , جستجوي مرد ايده آل: تصوري خيالي يا حقيقي؟ , چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند , چرا خانم ها پسرهاي ماماني را دوست ندارند , چرا خانم ها قدم اول را بر نميداند؟ , چرا خانم ها نبايد با آقايون متاهل ارتباط برقرار کنند؟ , چرا خانمها نمي توانند به درستي ارتباط برقرار کنند؟ , چگونگي رفتار با زنان زيبا , چگونه با شوهر خود ارتباط برقرار کنيم؟ , چگونه پيشنهاد ازدواج دهيم؟ , چگونه دختران مجرد را تشخيص دهيم؟ , چگونه در مورد "ازدواج" با نامزد خود صحبت کنيم؟ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بزرگترین سایت مرجع اطلاعات ضروری خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اخبار سایت
    1.دسته بندی بیش از 500 بیماری با ترتیب حروف الفبا در سایت ایران آنلاین انجام شد تا ما مرجع کاملی برای شما عزیزان باشیم............................ 2.بخش روابط زناشویی به محتویات سایت اضافه شد....................... 3.ما همچنان با اضافه کردن بخش های دیگر با قدرت به کار خود ادامه میدهیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 656
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 14,825
  • بازدید کلی : 259,855
  • کدهای اختصاصی